Jytte vender tilbage
Nyhed

Jytte vender tilbage

Vi har nok alle noget i vores liv eller ved os selv, som vi virkelig gerne vil ændre. Og noget, som vi til vores egen forundring og frustration bliver ved at gøre, selvom vi jo godt ved at det er dumt. Som regel er der også liiige et par ting ved de andres adfærd – kollegernes, naboens, ægtefællens eller svigermors – som vi godt kunne tænke os var bare en smule anderledes.

I sin seneste bog Jytte fra marketing er desværre gået for i dag viste Morten Münster os på topunderholdende vis, hvorfor der ikke altid er overensstemmelse mellem vores gode intentioner og så den måde, vi faktisk opfører os på. I efterfølgeren Jytte vender tilbage leverer han i sædvanlig humoristisk skrivestil en praktisk guide til at lykkes med at skabe forandringer. Proppet med hverdagseksempler fra både arbejds- og privatlivet sætter Morten Münster fingeren på de ømme punkter, vi alle kan genkende, når det handler om lysten og evnen til at ændre på vores egen og andres adfærd.

Ved at læse bogen finder du blandt andet ud af, hvad køen i Netto kan lære dig om, hvorfor forandringer går så langsomt. Hvorfor motivation er overvurderet, og hvad du i stedet skal satse på. Og hvorfor det faktisk kan være en fordel at være uambitiøs.

Bogen er sjov og lærerig læsning for alle, der ønsker at skabe små eller store forandringer i en virksomhed, i en forening eller bare i sin egen familie. Og for alle der interesserer sig for menneskelig adfærd og psykologi.
  • Antal sider352
  • Højde212 mm
  • Bredde145 mm
  • Dybde30 mm
  • Vægt550 g
  • FormatHæftet
  • Bestillingsnr401072
Klubpris179,95 kr.

Forfatter

Morten Münster

Morten Münster (f. 1980). Rådgiver inden for adfærdsdesign, forfatter og foredragsholder. Han har skrevet to bestsellere om adfærd: Personlig indflydelse (2013) og Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag (2017).

Morten Münster arbejder med at implementere adfærdsdesign i danske og globale virksomheder - herunder Novo Nordisk, Nordea, Adidas, Leo Pharma, NATO, Siemens og en lang række offentlige organisationer og interesseorganisationer.

Derudover er han fast skribent for Børsen, hvor han i sin populære blog skriver om adfærd.

I september 2020 udkommer Jytte vender tilbage, der har undertitlen: Den umoderne guide til at skabe forandringer mod alle odds. Bogen er - ligesom Jytte fra Marketing - målrettet alle, der arbejder med forandringer på alle niveauer i en organisation. Uanset om den organisation er en kommune, en virksomhed eller et parforhold.

mortenmunster.com

Fotograf: Michael Falgren, 2018