Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag

Morten Münster
I Jytte fra Marketing er gået for i dag beskriver Morten Münster adfærdsdesign som en metode, der tager udgangspunkt i psykologisk viden om, hvordan vi faktisk handler frem for hvordan vi bør handle. Adfærdsdesign giver os et mere realistisk billede af de mennesker, vi skal ændre, og hvordan vi kan få succes med vores strategi. Barack Obama brugte adfærdsdesign som sin hemmelige konkurrencefordel til at vinde to valg. Virksomheder som Google, Amazon og Novo Nordisk bruger det til at skabe innovation og sælge flere produkter.

Jytte fra Marketing er gået for i dag er grundbogen for alle, der arbejder med kommunikation, politik eller marketing, men derudover vil alle, der interesserer sig for psykologi og samfund føle sig sjældent underholdt, for Morten Münster skriver letlæst og humoristisk om den uregerlige, menneskelige natur, og om hvordan vi skal lære at forstå alle dem, der kommer for sent, glemmer at svare på mails og spiser kage selv om de er på slankekur.
  • Antal sider312
  • Højde212 mm
  • Bredde144 mm
  • Dybde28 mm
  • Vægt504 g
  • FormatHæftet
  • Bestillingsnr400154
Klubpris179,95 kr.
"Inspirerende og sprængfyldt med relevante og overraskende eksempler."
5 ud af 6
- Politiken
"Fremragende, konkret, sjov og tankevækkende."
- POV
"Anbefalelsesværdig, fængende og velskrevet."
- Kommunikationsforum

Produkter i samme kategori

Camille Clouds brevkasse